Prywatność

Czy moje rozmowy wideo są archiwizowane ? Czy mogą być gdziekolwiek publikowane ?

Nie archiwizujemy rozmów pomiędzy pacjentami i specjalistami w żadnej formie. W związku z tym nie ma możliwości ich publikacji. W relacji pacjent - specjalista nie mają udziału osoby trzecie.

Wstydzę się swojej twarzy, czy jest mozliwość rozmawiania ze specjalistą bez potrzeby ujawniania się w obiektywie kamery ?

Oczywiście. Mimo, że kontakt wideo ułatwia terapię dbamy o to aby każdy czuł się komfortowo i mamy świadomość, że nie dla każdego to co wydaje się łatwe łatwym pozostaje. Opcję transmisji wideo można wyłączyć w ustawieniach pozostawiając tylko przekaz głosowy. Specjalista będzie o tym wcześniej poinformowany specjalnym komunikatem, aby uniknąć nieporozumień.

Czy konieczne jest wypełnienie awatara moim zdjęciem ?

Nie. Awatar domyślnie przyjmuje ikonę symbolicznej osoby i nie ma obowiązku zmiany tej formy wyświetlania avatara

W ustawieniach pytacie o telefon i miejsce zamieszkania. Kto otrzyma te dane ?

Jako podmiot posredniczący w usłudze jesteśmy dysponentem tych danych jednak na mocy ustawy o ochronie danych osobowych zobowiązujemy się do nieprzekazywania tych danych osobom trzecim bez wyraźnej zgody ich właściciela. Nawet specjalista nie otrzymuje tych danych bez wcześniejszego potwierdzenia ze strony pacjenta.

Płatność

Czy mogę zapłacić kartą kredytową ?

Na obecną chwilę nasz kanał płatności obejmuje tylko debetowe karty płatnicze oraz tradycyjne przelewy.

Kiedy się rozliczam ?

Płatności uiszcza się z góry za wybraną sesję.

Sesje - przełożenie, odwołanie

Potwierdzenie spotkania online

Klient umawiając wizytę, może zaznaczyć maksymalnie trzy preferowane przez siebie terminy. Na swój adres e-mail dostaniesz powiadomienie o nowej konsultacji. Jeśli chcesz potwierdzić konsultację - kliknij w termin, który Ci odpowiada.

Jak odrzucić lub przełożyć sesję ?

Wejdź w Panel Główny - Moje Wizyty i wybierz konsultację, którą chcesz odrzucić. Kliknij w Oczekuje - Anuluj. Pojawi się wtedy okno, w którym możesz napisać klientowi wiadomość z wyjaśnieniem czemu anulowałeś wizytę i zaproponować inny termin konsultacji.

"Kto ufa życiu, nie wypatruje gdzieś daleko tego, co jest za rogiem"

Bert Hellinger