Prywatność

Czy moje rozmowy wideo są archiwizowane ? Czy mogą być gdziekolwiek publikowane ?

Nie archiwizujemy rozmów pomiędzy pacjentami i specjalistami w żadnej formie. W związku z tym nie ma możliwości ich publikacji. W relacji pacjent - specjalista nie mają udziału osoby trzecie.

Wstydzę się swojej twarzy, czy jest mozliwość rozmawiania ze specjalistą bez potrzeby ujawniania się w obiektywie kamery ?

Oczywiście. Mimo, że kontakt wideo ułatwia terapię dbamy o to aby każdy czuł się komfortowo i mamy świadomość, że nie dla każdego to co wydaje się łatwe łatwym pozostaje. Opcję transmisji wideo można wyłączyć w ustawieniach pozostawiając tylko przekaz głosowy. Specjalista będzie o tym wcześniej poinformowany specjalnym komunikatem, aby uniknąć nieporozumień.

Czy konieczne jest wypełnienie awatara moim zdjęciem ?

Nie. Awatar domyślnie przyjmuje ikonę symbolicznej osoby i nie ma obowiązku zmiany tej formy wyświetlania avatara

W ustawieniach pytacie o telefon i miejsce zamieszkania. Kto otrzyma te dane ?

Jako podmiot posredniczący w usłudze jesteśmy dysponentem tych danych jednak na mocy ustawy o ochronie danych osobowych zobowiązujemy się do nieprzekazywania tych danych osobom trzecim bez wyraźnej zgody ich właściciela. Nawet specjalista nie otrzymuje tych danych bez wcześniejszego potwierdzenia ze strony pacjenta.

Płatność

Jakie są dostępne formy płatności?

Nasz kanał płatności obejmuje karty płatnicze oraz płatności bankowe.

Kiedy się rozliczam ?

Płatności uiszcza się z góry za wybraną sesję.

Sesje - przełożenie, odwołanie

Potwierdzenie spotkania online

Klient umawiając wizytę rezerwuje konkretny termin. Na swój adres e-mail dostaniesz powiadomienie o nowej konsultacji. Na godzinę przed konsultacją Klient i Specjalista otrzymują przypomnienie sms.

Rozmowa Wideo

Na jakim urządzeniu wideo rozmowa odbędzie się bez zakłóceń?

Przeglądarki internetowe rekomendowane do przeprowadzenia wideo rozmów: Mozilla Firefox (komputer, laptop, urządzenia mobilne) Google Chrome (komputer, laptop, urządzenia mobilne) Safari (Mac OS) Wysoce zalecamy, aby przeglądarki były zaktualizowane do najnowszej wersji. Na komputerze stacjonarnym/laptopie przeglądarki same się aktualizują przy uruchomieniu, natomiast na urządzeniach mobilnych należy sprawdzić dostępne aktualizacje w sklepie, który służy do pobierania aplikacji (np. Sklep Play) Należy również otwierać kartę wideo rozmowy tylko w jednej karcie w danym czasie, oraz upewnić się że inne programy nie wykorzystują w tym momencie mikrofonu oraz kamery (np. program Skype)

"Jeżeli potrafisz coś wymarzyć, potrafisz także to osiągnąć."

Walt Disney